Cégünk az Oktatási Hivatal hivatalos EFOP-3.2.15  A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása” elnevezésű kiemelt projektben, regisztrált programszolgáltatóként szerepel.

A fiatal generációkat már szinte ki sem tudjuk robbantani a technikai eszközök képernyői mögül. Mi lenne, ha a saját javunkra fordítanánk ezek eszközök képességeit és valami egészen újra használnánk azokat?

Egyedi igények és korcsoportok szerint testre szabható oktató ám egyben szórakoztató programjaink a modern kor vívmányait segítségül hívva színesíthetik az osztálykirándulásokat, tanórákat. A diákok saját telefonjaik segítségével sajátíthatják el akár egyénileg akár csoportosan a kívánt ismeretanyagot, melyről aztán játékos módon egyből visszajelzést is kérhetünk. Egy tábori program? Tanulmányi kirándulás? Röpdolgozat? Semmi gond! Az játékaink széles körben használhatók bármely iskolai feladat betöltésére a gyerekek figyelmének megtartása mellett!

Olvassa el feladatink rövid leírását és vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!

Játékok listája /amik már most is fent vannak/

Programjaink kaland, élmény, oktató kategóriákban

Margit-sziget zászlói

Rablók, zászlók és kincsek a Margit-szigeten! Nem hangzik rosszul ugye? Vadássz zászlókat kincseket a Duna partján a nagyréten! Látogasd meg az ellenőrzőpontokat. Ha elegendő zászlót szereztél piros számozott checkpontok jelennek amikre, ha ellátogatsz plusz pontokat szerezhetsz! Érj oda elsőként egy rablóhoz és szövetkezz vele, hogy a többi játékos dolgát nehezítsd és további pontokat szerezz . A legmagasabb pontszámot elérő klán vagy játékos nyeri meg a játékot!

Mars a Marsra!

Gonosz űrlények jelentek meg a kalandparkban, alakítsatok csapatokat gyűjtsétek be a támadók ellen szükséges eszközöket, majd keressétek meg őket és győzzétek le őket!

KARESZ ÉS A KRESZ

A játék során Karesz a virtuális rendőr segítségével és felügyeletével oldunk meg közlekedési szabályokkal kapcsolatos feladatokat. A program interaktív, mobiltelefonnal igénybe vehető oktató-, kaland-, és élményprogram. Finnországban ezzel a fejlesztéssel 2017-ben elnyerték a leginnovatívabb digitális tanulási megoldás díját és kifejezetten, mint a modern oktatást támogató lehetőséget szeretnénk mi is bemutatni és elterjeszteni Magyarországon.

NAGY KRESZ TESZT

Közlekedés, KRESZ, sport és egészségre nevelés általános iskolák felső tagozatosainak és középiskolások számára

SIR ARCHIBALD

Sir Archibald a virtuális angol lord, játékos kvíz kérdésekkel és feladatokkal próbára teszi angol nyelvtudásunkat. A játék interaktív, mobiltelefonnal igénybe vehető oktató-, kaland-, és élményprogram általános iskolák felső tagozatosainak és középiskolások számára.

HONFOGLALÁS 2.0

A programban a magyarság történetét feldolgozó kérdésekre válaszolva egy játékos Honfoglaláson vehetünk részt. A játék interaktív, mobiltelefonnal igénybe vehető oktató-, kaland-, és élményprogram általános iskolák felső tagozatosainak és középiskolások számára.

A NAGY MŰKINCSRABLÁS

A történelem legnagyobb műkincsrablóit sikerült lefülelnetek, azonban a műkincsek rejtekhelyét homály fedi. A rablók próbatétel elé állítanak titeket: Minden egyes helyesen megválaszolt művészettel kapcsolatos kérdésük után egy lépéssel közelebb visznek titeket a lopott szajréhoz. Interaktív művészeti nevelés és élményprogram általános iskolák felső tagozatosainak és középiskolások számára.

Űrlények az egri várban

Közel 500 évvel a törökök után űrlények lepték el az egri várat! Küzdjetek meg velük és védjétek meg a várat! Most ti vagytok korunk hősei.